|
Сторінка 1 з 1
|
[ 6 повідомлень ] |
|
Автор |
Повідомлення |
Revoke
|
Додано: 21-травня-2020 14:13 |
|
Повідомлення: 100 Звідки: Маріуполь
|
Пытаюсь разобраться в одной проблеме с помощью диагностики, попутно обнаружил интересный факт. Касается параметров 0111=Положення дросельної заслінки (TP) и 014C=Задане положення дросельної заслінки (CTA)
На холостом ходу заданное значение падает до 1-2 %, а текущее никогда не опускается ниже 13-14%.
Подскажите, нормально ли это? Пользуюсь программой InCarDoc Pro.
|
|
Догори |
|
|
Morpheus
|
Додано: 21-травня-2020 14:19 |
|
Вік: 34 Повідомлення: 1821 Звідки: Івано-Франківськ
|
В нас електронна педалька газу, і припускаю що сама дросельна заслонка регулює холостий хід окремо, та поточну нагрузку тримає окремою коли їздиш. Я сам використовую MotorData OBD але на дросель майже ніколи увагу не звертав. А щось не так з дроселем на холостих погано працює чи є якісь проблеми по машинці?
|
|
Догори |
|
|
Revoke
|
Додано: 21-травня-2020 14:44 |
|
Повідомлення: 100 Звідки: Маріуполь
|
Нагрузка на двигатель, не помню параметр, при этом держится около 24% (холостой ход, напомню).
Основная проблема, тут больше текста нужно, - ошибка Слишком богатая смесь P0172. Возникает на холостом ходу, особенно в жаркую погоду. Сбрасываю, чтобы не мозолило глаза и еду дальше. Может возникнуть опять. Из интернета узнал, что ошибка появляется (чуть упрощённо пишу), когда 0106=Короткострокова паливна корекція Банк 1 (STFT1) ниже -20 в течение какого-то времени, кажется 30 секунд. Это подтвердилось на опыте. Когда есть условия для ошибки, этот параметр падает до минимального значения (на время холостого хода). Нормально, когда коррекция пляшет около ноля.
|
|
Догори |
|
|
Morpheus
|
Додано: 21-травня-2020 14:59 |
|
Вік: 34 Повідомлення: 1821 Звідки: Івано-Франківськ
|
Якщо багата суміш і стоїть газ - 99 процент що це газ або ж переливають форсунки, дросель тут взагалі нідочого, а навіть навпаки що він скоріш за все менше відкритий, на бензині щоб така помилка сталась це величезна рідкість, у мене на газу були як багата суміш так і бідна суміш і все через налаштування газу. Якщо ж газ не стоїть то треба дивитись у першу чергу на форсунки бензинові може якась переливає, але повторюю ще раз це може статись на пробізі ближче 200-300 тис км.
Добавлено спустя 1 минуту 15 секунд: В нас в машині має бути короткотермінова корекція -25 відсотків але сукупно з довготерміновою також вона має бути -25 і тоді виходить що суміш забагачена на 50 відсотків що не дуже є добре.
|
|
Догори |
|
|
Revoke
|
Додано: 21-травня-2020 15:01 |
|
Повідомлення: 100 Звідки: Маріуполь
|
Бензин. Странно, если форсунка, почему не всегда, и почему от температуры зависит. Ещё, кстати, в баке разряжение.
Добавлено спустя 49 секунд: Длительная в порядке, ноль всегда
Добавлено спустя 41 секунду: Мне кажется, воздуха не хватает, но не знаю, почему.
|
|
Догори |
|
|
Morpheus
|
Додано: 21-травня-2020 15:15 |
|
Вік: 34 Повідомлення: 1821 Звідки: Івано-Франківськ
|
Можливо й повітря тоді, я думав що машинка на газу їздить... Ще як варіант поломка лямбдазонда якогось, датчик кисню перший або ж другий, може по факту машинка і нормально працює але лямбда збагачує або ж забідняє суміш. Або ж можливо у такому випадку й дійсно датчик забитий, а що каже MAF/MAP датчик? я заув у нас здаєтьяс є тільки MAP а MAF немає?.... Якщо мап показує адекватні цифри по тиску у впускному колекторі, тоді вже складніше... або ж знімати дросель його чистити та й дивитись шо там взагалі...
|
|
Догори |
|
|
|
Сторінка 1 з 1
|
[ 6 повідомлень ] |
|
Теми без відповідей | Активні теми