вверх

Сьогодні: 26-вересня-2021 09:21

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 776 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку    1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Далі
Автор Повідомлення
Повідомлення Додано: 02-квітня-2020 20:00 
Півтисячник

Повідомлення: 619
Звідки: ZP
у Тебя на редукторе клапан сброса давления есть?
если есть, то может быть просто сброс газа... там рекомендуется одевать вакуумную шлангу и отправлять в воздухозаборник... но обычно там никто шлангу не ставит.

_________________
Михаил.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 03-квітня-2020 12:47 
Шановний знавець

Вік: 31
Повідомлення: 1797
Звідки: Івано-Франківськ
Хмм навіть не знаю чи є таке, редуктор Alex Shark


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 12-квітня-2020 11:23 
Шановний знавець

Вік: 31
Повідомлення: 1797
Звідки: Івано-Франківськ
Дивився на редуктор й вроді клапана скидання немає.
Також помітив що з редуктора на правому патрубку підтікає антифріз. Там стоїть самозажимна скоба, краще поставити такі що затягуєш викруткою? Хто що радить? Завтра хочу до майстрів поїхати й вирішити дане питання, також сам газ чутно що йде з редуктора а не з патрубків, бо патрубки відносно, нові. хай дивляться на редуктор, читав що на alex там сама кришечка де фільтр може трошки пропускати або ж ще якісь там є слабкі місця можливо.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 12-квітня-2020 12:49 
Шановний знавець
Аватар користувача

Вік: 43
Повідомлення: 1759
Звідки: Краматорск
Себе поставил хомуты под винт и на охлаждение и на газ. Газ может подтравливать с патрубков- нужно периодически подтягивать хомуты.


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 12-квітня-2020 13:13 
Шановний знавець

Вік: 31
Повідомлення: 1797
Звідки: Івано-Франківськ
Мабуть треба буде поміняти хомути, щоб не підтравлювало ніде газ і антифріз.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 12-квітня-2020 13:25 
Півтисячник

Повідомлення: 619
Звідки: ZP
там нет такого большего давления, чтобы прям продавливало газ под патрубком.
а вот на входе в редуктор, где жидкая фаза - там давление есть... а еще может быть что сорваны болты на крышке где фильтр жидкой фазы и ее не сильно придавливает.

Также сам по себе газ запаха не имеет, однако домешки для запаха - могут хранить запах очень долгое время.
Утечку, если такая есть, нужно искать мыльным раствором... нужно промазать все соединения.

Добавлено спустя 2 минуты 44 секунды:
И еще: как то очень сильно сомневаюсь, что найдут (будут искать) утечку... - проще медленно и планомерно самому каждое соединение просмотреть.

_________________
Михаил.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 12-квітня-2020 14:05 
Шановний знавець
Аватар користувача

Вік: 43
Повідомлення: 1759
Звідки: Краматорск
Я пишу только о том с чем сталкивался сам. И на МК и на СК из под патрубков подтравливало- устранял подтяжкой хомутов, а жидкая фаза никогда не подтравливала, кроме вентиля на баллоне.


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 12-квітня-2020 23:41 
Шановний знавець

Вік: 31
Повідомлення: 1797
Звідки: Івано-Франківськ
Сам запах чую біля редуктора, з також читав що можливо там де кришка фільтра, на редукторі самому. Завтра до них заїду та й вже побачимо, тут відпишусь.

Добавлено спустя 16 часов 1 минуту 47 секунд:
Приїхав з сервісу, газом таки травило, такий желізний фітінг (мідь? Латунь?) який входить в редуктор, підкрутили його, стало краще, також поміняли хомути для антифрізу з самозатяжних на затяжні Норма чи якісь такі, по грошах пару гривень. Поїзджу пару днів подивлюсь як буде на практиці чи пройшов запах газу чи і чи не просочується антифріз, всім дякую за допомогу. Патрубок вакума заведений у впускний колектор і у мап сенсор, тобто по тому все нормально.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 13-квітня-2020 16:18 
Півтисячник

Повідомлення: 619
Звідки: ZP
Приїхав з сервісу, газом таки травило, такий желізний фітінг (мідь? Латунь?) який входить в редуктор

Это подача жидкого газа с бака в редуктор.

а как именно определили, что травит именно там?

_________________
Михаил.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 13-квітня-2020 16:34 
Шановний знавець

Вік: 31
Повідомлення: 1797
Звідки: Івано-Франківськ
Мильним розчином попшикали і було видно пузирьки на заведеній машині, ось й ту желізячку підкрутили. Вечором ще сьогодні можливо проїдусь та й буду нюхати чи немає запаху, особливо відчутно було якщо по трасі проїхатись і потім зупинитись наприклад з включеним кондиціонером то в салон на холостих затягувало а на трасі мабуть від незначної кількості то не затягувало у салон. Або ж я не чув.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 13-квітня-2020 17:28 
Півтисячник

Повідомлення: 619
Звідки: ZP
і було видно пузирьки на заведеній машині

В магистрали стоит два электроклапана: один на мультиклапане, второй на редукторе или непосредственно перед редуктором.
Оба эти клапана открыты когда авто на газе... ну и поскольку жидкая составляющая газа имеет давление, то вот оно там и травило... это один из вариантов, что я предлагал выше:
а вот на входе в редуктор, где жидкая фаза - там давление есть... а еще может быть что сорваны болты на крышке где фильтр жидкой фазы и ее не сильно придавливает.

При работе на газе - в магистрали есть давление.
При работе на бензине или не заглушенном двигателе - оба клапана закрыты и выходить газ будет только с магистрали пока не уравняется давление... таким образом может быть и перерасход газа, т.е. когда авто стоит - выходит газ с магистрали... его там не много выйдет, но все же расход увеличится.

Ну и на всякий случай нужно глянуть: стоит ли электромагнитный клапан возле баллона на мультиклапане - сейчас без него мультиклапаны запрещены... но наши газовщики умудряются ставить мультиклапаны без электромагнитного клапана... - и тогда газ будет травить даже когда авто отдыхает в гараже.

_________________
Михаил.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 13-квітня-2020 18:23 
Шановний знавець
Аватар користувача

Вік: 43
Повідомлення: 1759
Звідки: Краматорск
Если мы копаем в эту сторону то есть в электроклапане резинка которая изнашивается. См фото.


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 13-квітня-2020 19:37 
Півтисячник

Повідомлення: 619
Звідки: ZP
Судя по описанию решения, то мы больше копаем в эту сторону:
Приєднання файлів:
2020-04-13_193535.jpg


а ЭМК - то просто упомянул паровозом и разъяснил почему именно проблема есть в движении, но нет когда авто стоит.


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

_________________
Михаил.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 13-квітня-2020 20:29 
Шановний знавець
Аватар користувача

Вік: 43
Повідомлення: 1759
Звідки: Краматорск
Паровоз паровозом, но если клапан только на редукторе, то он может травить, новый стоит гривен 200-300, для замены нужен короткий рожковый ключ на 17.


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 14-квітня-2020 10:07 
Шановний знавець

Вік: 31
Повідомлення: 1797
Звідки: Івано-Франківськ
Да якраз вот у цей клапан входить металевий фітінг там ще на ньому пише faro і вони його підкручували бо на самому зєднанні підтравлювало газом на робочій машині. Щодо запаху, впринципі він вроді б пройшов, але всеодно чутно деколи запах резини, скоріш за все що патрубки вже задубівші і можливо їх треба буде міняти. Я читав що тут радять тундерфлекс або ж паркер, щодо паркера газовики сказали що мають і можуть поставити по тундерфлексу казали що то саме що й семперіт чи фагуміт (якби що гівно). Хто що радить? Міняти ще з часом патрубки? Чи можливо взагалі редуктор перенести ближче в сторону акумулятора? бо зараз він стоїть на правій стойці. І виходить що патрубки що антифрізу що самого газу йдуть прямо ззаду випускного колектора а температура там досить велика, й можливо сильно нагріваються патрубки газові, бо крім патрубків ГБО там більше ніочго по заводу не йде так як температура на випуску велика, хоча й там стоїть якийсь такий рефлектор на подобі фольги але воно мабуть то й не сильно допомагає у цьому питанні. Ну також там у салон заходить трубка кондиціонера але так як вона металева то й запахів ніяких не буде давати. Знову ж таки після підкручування патрубків - стало краще, і я з таким як є їздив і на далекі відстані, там для прикладу - 1200 км в Болгарію чи по Європі і впринципі все нормально патрубки не розірвало, думаю чи є зміст редуктор переносити ближче о форсунок. Також чи покращить це розхід, або ж роботу на газу якимось чином?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 14-квітня-2020 10:47 
Півтисячник

Повідомлення: 619
Звідки: ZP
1. Редуктор желательно подключать как можно ближе к печке и в параллель печке.
2. Шланги от редуктора к газовым форсункам должны быть максимально короткими, а иногда (на мощных моторах) там вообще закольцовывают, чтобы уравнять давление вначале и конце шланга.
3. Врезка штуцеров в коллектор также должна быть как можно ближе к бензиновым форсункам, а подающие шланги от форсунок до штуцеров также чем короче - тем лучше.
4. Ну и соответственно диаметр штуцеров лучше взять с запасом, тогда переизбыток газа на малых оборотах можно будет подавить уменьшив время впрыска, а на больших оборотах - появится запас по мощности на газе без перехода на бензин или довпрыска бензина... ну и минимальное время впрыска газовой форсунки должно быть больше чем время открытия форсунки... допустим если у Барракуд время открытия 1,9мс - то минимальное время открытия в настройках должно быть порядка 2,5 мс... иначе получится, что форсунка еще открыться не успела, а ей уже и закрываться пора...

_________________
Михаил.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 14-квітня-2020 12:56 
Шановний знавець

Вік: 31
Повідомлення: 1797
Звідки: Івано-Франківськ
По форсунках не поняв, у мене стоять AEB, час їхній вроді б 2 мс, то що виставляти у настройках? Думаю чи варто зараз цю всю конструкцію поближче ставити до форсунок і пічки? Чи якщо нормально працює то лишати як є?
Штуцери ітак розточені, діаметер дюз правильно підібраний.
Трогання з місця впливає на довжину шлангу від редуктора до форсунок? Бо я помічаю що як не крути ну важче на газу з місця трогатись ніж на бензині. Бо хтось з газовиків каже що то калорійність газу є нижчою ніж бензину й тп, але ж теоретично можна дати більший вприск щоб це компенсувати - вірно?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 14-квітня-2020 13:53 
Півтисячник

Повідомлення: 619
Звідки: ZP
По форсунках не поняв, у мене стоять AEB, час їхній вроді б 2 мс

минимальное время впрыска газа должно быть больше чем 2мс... если будет близко к 2мс, то будет нестабильно работать ибо там уже больше участвуют мешанические свойства форсунки... посмотри на ХХ - какое время впрыска газа? - должно быть больше 2мс.

Думаю чи варто зараз цю всю конструкцію поближче ставити до форсунок і пічки? Чи якщо нормально працює то лишати як є?

чем ближе редуктор расположен к печке - тем меньше будет время прогрева редуктора... а когда редуктор прогрелся и переключилось на газ, то уже не важно где он стоит относительно печки... лишь бы в движении не охлаждался потоком воздуха... ну и температура газа тут важный фактор имеет.
Трогання з місця впливає на довжину шлангу від редуктора до форсунок?

если длина шлангов большая, а давление в редукторе не успевает компенсироваться, то при резком ускорении может получиться так, что форсунки уже весь газ выплюнули, а редуктор еще достаточное давление не накачал... - тут нужно смотреть в программе как сильно проседает давление на ускорениях и под нагрузкой.

Ну а вообще желательно отстраивать по коррекциям: краткосрочная (+\-10%) и долгосрочная (+\-5%). Лучше если долгосрочная будет порядка -3...0%, т.е. слегка обогощенная смесь...


Morpheus - если оно все красиво работает и все устраивает, то можно ничего не трогать: лучшее - враг хорошего.

я бы для начала просто посмотрел настройки и если есть отклонения от нормы - то только тогда что то делать, если в пределах допуска - то не трогать.

P.S: допустим я у себя столкнулся с такой проблемой, что редуктор стоял далековато от печки... пока было тепло - редуктор прогревался быстро, как только пришли морозы - редуктор стал прогреваться дольше. Проявлялось это так, что температура переключения на газ выставлена 30 градусов, а температура двигателя была аж 50 градусов, т.е. печка уже прогрелась, а редуктор еще холодный и соответственно больше расход бенза.

Переделал по другому: стало Тред=30, Тдвиг=39 - т.е. разница с первым вариантом аж на 11 градусов и следовательно газ включается раньше и меньше тратится бенза.
Сейчас планирую переделывать редуктор параллельно печке и разместить редуктор ближе к печке...

_________________
Михаил.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 14-квітня-2020 15:57 
Шановний знавець

Вік: 31
Повідомлення: 1797
Звідки: Івано-Франківськ
В мому випадку тиск не просідає, тобто тиск нормальний, перепад по температурах десь так само 10-11 градусів від температури двигуна до редуктора. По корекціях на днях дивився все в межах 5 відсотків як у плюс так і в мінус (довго тривала до 5 відсотків як і рекомендують). Хотя перенастроював карту на днях, подивлюсь вже як буде далі. Сам перехід на газ поставив на 45 градусів, колись стояло 30-35 але всі газовики радять більшу температуру - то ставлю більшу.. Хотя й бензину на прогріві більше йде.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 14-квітня-2020 17:09 
Півтисячник

Повідомлення: 619
Звідки: ZP
Сам перехід на газ поставив на 45 градусів, колись стояло 30-35 але всі газовики радять більшу температуру - то ставлю більшу.

Газмозг (стаг) позволяет выставлять минимальную температуру переключения на газ 15 градусов.
Также газмозг позволяет запускаться экстренно на газе даже при минусовых температурах.
Разница лишь в том, что чем выше температура переключения на газ - тем менее болезненно это для мембраны и лучше испаряется газ...


Также у газовщиков ходит поговорка типа:
"если нужно уменьшить расход газа - повысь температуру перехода на газ".


В самом же газмозге есть коррекция газоподачи в зависимости от температуры газа.

_________________
Михаил.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 16-квітня-2020 12:04 
Шановний знавець

Вік: 31
Повідомлення: 1797
Звідки: Івано-Франківськ
Ну понятно що є корекції по газу, але тут питання у тому наскільки корекції правильні або ж наскільки правильно сам газовик вистроїть ці корекції, у мому ж газомозгу є тільки корекції закладені заводом і сам модифікувати ти нічого неможеш. Але температура включення також десь від таких градусів йде.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 16-квітня-2020 13:01 
Півтисячник

Повідомлення: 619
Звідки: ZP
у мому ж газомозгу є тільки корекції закладені заводом і сам модифікувати ти нічого неможеш

Это что за газмозг такой?

_________________
Михаил.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 16-квітня-2020 15:07 
Шановний знавець
Аватар користувача

Вік: 43
Повідомлення: 1759
Звідки: Краматорск
У гбо 4 есть блок управления- называется мозг.


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 16-квітня-2020 15:37 
Шановний знавець

Вік: 31
Повідомлення: 1797
Звідки: Івано-Франківськ
ixusx7
ITronic, роблять їх в італії але на базі AEB наскільки я зрозуімв. Бо сам айтронік це Українська компанія. Хоча й кажуть що італійська.

Добавлено спустя 13 минут 36 секунд:
Як доречі б радили правильно відкалібрувати датчик показнику газу той що у салоні лампочкаа? Там значення у вольтах але думаю заправлятись там по пару літрів мабуть не багато змісту? Бачив таку схему що заправляють до повного і розхід просто вимірюють кожні 70 км якщо наприклад повний бак це 350 км, і записують вольтаж у програмку й відповідно до того тоді вже датчик більш адекватніше показує залишок у баці.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 16-квітня-2020 16:23 
Півтисячник

Повідомлення: 619
Звідки: ZP
У меня на Тартарини также не было коррекции газа по температуре - я для себя делал две карты: под лето и зиму и менял по сезону... а потом все таки нашел среднее значение и разницу уже догонял ЭБУ.

Датчик уровня сигнала на своем корректировал так:
1. Заливал полный бак и видел, что на полном допустим проехал 400км. (цифра условная)
2. далее делил по 100 км на каждую лампочку...
3. однако красная зона всегда горела красным и пробег оставался еще порядка 100км.

Потом просто подобрал красную зону так, чтобы оставалось порядка 50 км на газе, а остальное разделил поровну...
Потом мне надоело с ним мучаться ибо датчик сам по себе нелинейный... да и поплавок падает на дно баллона и уже дальше не регулируется уровень, поэтому стал ездить по одометру... т.е. я примерно знаю на сколько мне хватает газа, а как только загорается красная лампочка - заправляю газ.

_________________
Михаил.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 776 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку    1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Далі


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Пошук в темі:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB Мобільна версія