Перший Клуб Geely і Emgrand
https://geely-club.com.ua/forum/

Диагностика/дроссельная заслонка
https://geely-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=266&t=16164
Страница 1 из 1

Автор:  Revoke [ 21-май-2020 13:13 ]
Заголовок сообщения:  Диагностика/дроссельная заслонка

Пытаюсь разобраться в одной проблеме с помощью диагностики, попутно обнаружил интересный факт. Касается параметров
0111=Положення дросельної заслінки (TP) и
014C=Задане положення дросельної заслінки (CTA)

На холостом ходу заданное значение падает до 1-2 %, а текущее никогда не опускается ниже 13-14%.

Подскажите, нормально ли это? Пользуюсь программой InCarDoc Pro.

Автор:  Morpheus [ 21-май-2020 13:19 ]
Заголовок сообщения:  Re: Диагностика/дроссельная заслонка

В нас електронна педалька газу, і припускаю що сама дросельна заслонка регулює холостий хід окремо, та поточну нагрузку тримає окремою коли їздиш.
Я сам використовую MotorData OBD але на дросель майже ніколи увагу не звертав. А щось не так з дроселем на холостих погано працює чи є якісь проблеми по машинці?

Автор:  Revoke [ 21-май-2020 13:44 ]
Заголовок сообщения:  Re: Диагностика/дроссельная заслонка

Нагрузка на двигатель, не помню параметр, при этом держится около 24% (холостой ход, напомню).

Основная проблема, тут больше текста нужно, - ошибка Слишком богатая смесь P0172. Возникает на холостом ходу, особенно в жаркую погоду. Сбрасываю, чтобы не мозолило глаза и еду дальше. Может возникнуть опять. Из интернета узнал, что ошибка появляется (чуть упрощённо пишу), когда 0106=Короткострокова паливна корекція Банк 1 (STFT1) ниже -20 в течение какого-то времени, кажется 30 секунд. Это подтвердилось на опыте. Когда есть условия для ошибки, этот параметр падает до минимального значения (на время холостого хода).
Нормально, когда коррекция пляшет около ноля.

Автор:  Morpheus [ 21-май-2020 13:59 ]
Заголовок сообщения:  Re: Диагностика/дроссельная заслонка

Якщо багата суміш і стоїть газ - 99 процент що це газ або ж переливають форсунки, дросель тут взагалі нідочого, а навіть навпаки що він скоріш за все менше відкритий, на бензині щоб така помилка сталась це величезна рідкість, у мене на газу були як багата суміш так і бідна суміш і все через налаштування газу.
Якщо ж газ не стоїть то треба дивитись у першу чергу на форсунки бензинові може якась переливає, але повторюю ще раз це може статись на пробізі ближче 200-300 тис км.

Добавлено спустя 1 минуту 15 секунд:
В нас в машині має бути короткотермінова корекція -25 відсотків але сукупно з довготерміновою також вона має бути -25 і тоді виходить що суміш забагачена на 50 відсотків що не дуже є добре.

Автор:  Revoke [ 21-май-2020 14:01 ]
Заголовок сообщения:  Re: Диагностика/дроссельная заслонка

Бензин. Странно, если форсунка, почему не всегда, и почему от температуры зависит. Ещё, кстати, в баке разряжение.

Добавлено спустя 49 секунд:
Длительная в порядке, ноль всегда

Добавлено спустя 41 секунду:
Мне кажется, воздуха не хватает, но не знаю, почему.

Автор:  Morpheus [ 21-май-2020 14:15 ]
Заголовок сообщения:  Re: Диагностика/дроссельная заслонка

Можливо й повітря тоді, я думав що машинка на газу їздить...
Ще як варіант поломка лямбдазонда якогось, датчик кисню перший або ж другий, може по факту машинка і нормально працює але лямбда збагачує або ж забідняє суміш.
Або ж можливо у такому випадку й дійсно датчик забитий, а що каже MAF/MAP датчик? я заув у нас здаєтьяс є тільки MAP а MAF немає?.... Якщо мап показує адекватні цифри по тиску у впускному колекторі, тоді вже складніше... або ж знімати дросель його чистити та й дивитись шо там взагалі...

Страница 1 из 1 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/