вверх

Сьогодні: 28-березня-2024 12:33

РОСІЙСЬКА ІМПЕРІЯ МАЄ БУТИ ЗНИЩЕНА


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 776 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку    1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 32  Далі
Автор Повідомлення
Повідомлення Додано: 28-грудня-2018 08:59 
Півтисячник

Повідомлення: 654
Звідки: ZP
1000 новые шлангочки и ремкомплект редуктора

Что-то подозрительно дешево.

Там же было написано про б/у... - а это означает, что кто то разочаровавшийся снял и продает.

1000 новые шлангочки и ремкомплект редуктора

Италия-италии - рознь! У меня уже четвертая машина на газу и вторая именно на BRC. + отзывы друзей/знакомых/форумчан. Для себя сделал вывод, что это наименее геморное для пользователя оборудование.

На предыдущем авто стоял СТАГ с нуля за 350баксов.
На нынешнем авто стоит Тартарини за почти 1000 баксов. Для его самостоятельной настройки нужен ключ - это еще порядка 100 баксов разово ... или по 700...1000 грн/ТО - у дяди васи.
Оба блока настраиваются одинаково... разве что Тартарини еще и по ОБД связан.

В остальном - это все понты от производителя... и реклама с разводом на деньги.
Разница в минимум 700 баксов - это деньги на ветер... просто дорогому авто - дорогая оправа...
по функционалу ни BRC ни Тартарини перед Стагом - ничего не выигрывают.

_________________
Михаил.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 28-грудня-2018 14:15 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Цитата:
В остальном - это все понты от производителя... и реклама с разводом на деньги.
Разница в минимум 700 баксов - это деньги на ветер... просто дорогому авто - дорогая оправа...
по функционалу ни BRC ни Тартарини перед Стагом - ничего не выигрывают.


Дуже сумнівне ствердження, оскільки процесори можуть по різному подавати сигнали вприскування й питань може бути багато як у плані розходу палива, так і відчуттів від їзди на автомобілі. Навіть на мому ж прикладі можу сказати що у мене наприклад редуктор газовий Томасетто Антарктік супер - то я неможу сказати що я ним задоволений, притому що цей редуктор мав би бути для автомобіля на 300 кінських сил, а у мого авто всього лиш 106. Інші редуктори від томасето які пробували на моє авто, всі абсолютно просаджували тиск настільки що прийшлось взяти саме цей редуктор щоб машинка їхала саме так як вона має їхати на газу, без провалів. За самі редуктори BRC чув тільки позитивні відгуки, воно то дорого, але себе оправдовує.

Взагалом у газу ніби простий принцип роботи, але є кілька моментів які можуть все спортити. 1. Поганий блок керування (всі ніби мають однаковий принцип, але у кожного різні процесори, й алгоритми обробки й подачі сигналів на форсунки, в цьому й фішка кожної компанії включаючи BRC, Stag та інші),
Доречі стаг то не найгірший варіант, і взагалом один з самих ходових блоків досить широким спектром налаштувань. Але тут питання інше, а хто буде возитись з стагом? Щоб все вистроїти так як має бути там треба дуже багато часу потратити, я маю на увазі не просто карту промалювати і порівняти її з бензиновою, а все ж таки настроїти корекції газу по температурі, тиску й так далі, це все там вручну робиться якщо хочете добитись правильного ефекту. А в BRC там це скоріш за все автоматизовано й є певні вже проставлені параметри цих корекцій, по прикладу ж мого Itronic я з ним возився дуже довго поки вистроїв так як мені треба, і в ньому нажаль виходиьт так що є зашиті певні моменти по корекціях температур і тиску, але вручну я настроїти неможу, це також мінус, але для мене. Тому й як вище писали BRC варте своїх грошей, але за умови що воно в хорошому стані, також плюшка BRC буде в тому що в них свої форсунки й софт заточений під них, відповідно точніші вприски палива й менші витрати з більшою потужністю, якшо комплект правильно підібраний під авто, й грамотна настройка.

Як альтернативу міг би ще порадити, europagas польську, воно трошки дорожче за стаг, але в них є зразу блок з варіатором УОЗ встроєним, тому там можна зразу буде налаштувати зсув запалювання, й відповідно отримати динаміку авто як на бензині, дуже би рекомендував.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 28-грудня-2018 15:40 
Учень

Вік: 48
Повідомлення: 27
Звідки: Донецкая обл. Славянск
Коррекции по температуре газа правильно выставлять на машине т.к. у каждого на разном расстоянии до форсунок стоит датчик давления и температуры. По давлению коррекции также настраиваются под каждый редуктор, при просадке или забросам давления разные редуктора ведут себя по разному. Другое дело что большинство установщиков ГБО не заморачиваются с настройкой и отпускают клиентов с автокалибровкой, абы чек не горел.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 28-грудня-2018 18:19 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
В тому то й біда що абсолютно всі настройщики на це забивають і ніхто нічого не вистроює. А про короткострокові та довгострокові корекції та їх налаштування я взагалі мовчу їх майже ніхто не налаштовує з сканером. А якщо є сканер то немає значення чи італійське обладнання чи польське, там зручніше як на мене вистроювати по таблицях й результати точніші.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 28-грудня-2018 19:44 
Півтисячник

Повідомлення: 654
Звідки: ZP
Morpheus в Твоем ГБО связь со штатным ЭБУ по ОДБ присутствует?
Сейчас в основном все ГБО блоки используют собственные автоподстройки... а коррекции газа по температуре как регулировать? - и температуре чего именно?

Ладно - это уже в дебри полезли.
Есть определенная зависимость бензина и газа... газа всегда идет на 25% больше чем бензина... так, что никак Ты не получишь большей экономии на газе, если нет экономии на бензине.

_________________
Михаил.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 29-грудня-2018 00:38 
Голова
Аватар користувача

Вік: 38
Повідомлення: 9653
Звідки: Полтава
Там же было написано про б/у... - а это означает, что кто то разочаровавшийся снял и продает.

Странная логика. Выходит, все что б/у - это продажа от разочарования? А не может быть биток? А не может быть раскомплектуха евробляхи? и т.д...
На нынешнем авто стоит Тартарини за почти 1000 баксов

Я где-то писал про Тартарини? Напротив! Я писал, что италия-италии рознь! И мой комплект BRC стоил 1000 евро.
стоит Тартарини за почти 1000 баксов. Для его самостоятельной настройки нужен ключ - это еще порядка 100 баксов разово ... или по 700...1000 грн/ТО - у дяди васи.

А моё дорогое BRC (раз в 15 тык) обходится у официалов (постгарантийное!) в 250 грн (если не оригинальные фильтра (+150 грн за оригинальные)). Разного рода калибровки бака/кнопок и т.д. выходят 50-150 грн, но это всё не есть необходимое и делается, если тупо скучно. Чистка форсунок тоже копеечная.
по функционалу ни BRC ни Тартарини перед Стагом - ничего не выигрывают

А что вкладывается в термин "функционал"? Что она едет на газу? Так она и на белорусском ГБО поедет.

_________________
БЖ Doc20 и блондинки СК-2 Impress ЗНГ
Я обычный автоюзер! Всё что Я говорю - это только моё мнение (мой личный опыт)! Хотите правильный и полноценный ответ - заплатите за него на СТО!:
Зображення


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 29-грудня-2018 09:45 
Півтисячник

Повідомлення: 654
Звідки: ZP
И мой комплект BRC стоил 1000 евро.

Да хоть 2000 ... не пойму что Ты от меня хочешь? - одобрения или чего? Напиши так, чтобы даже я Тебя понял.

Мое мнение, что нет смысла выкидывать на авто столько средств... также порекомендовал другой газмозг... предпочитаю новое, а не б/у - а дальше каждый решает сам...


А моё дорогое BRC (раз в 15 тык) обходится у официалов (постгарантийное!) в 250 грн (если не оригинальные фильтра (+150 грн за оригинальные)). Разного рода калибровки бака/кнопок и т.д. выходят 50-150 грн, но это всё не есть необходимое и делается, если тупо скучно. Чистка форсунок тоже копеечная...

500...1000 грн за ТО у официалов... - да мелочь конечно :)

Сам то Ты к нему подключиться можешь? или тоже ключ для настройки требуется???

_________________
Михаил.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 29-грудня-2018 09:51 
Півтисячник

Повідомлення: 654
Звідки: ZP
А что меня больше всего напрягает в моем итальянском ГБО - так это идиотская кнопка...

На стаге, когда газ заканчивается, кнопка пищала секунд 10...20 и вырубалась.

На Тартарини - будет пищать и выносить мозг бесконечно долго, пока или в ручную ее не выключишь или пока газ не зальешь.
Если не выключишь в ручную - будет выносить мозг.
Если в ручную выключишь - то после заправки нужно опять в ручную переключать в автоматический режим...
Вроде ж и дорогое итальянское ГБО - а такой тупой вынос мозга и полное отсутствие автоматизации в этом направлении.

_________________
Михаил.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 29-грудня-2018 10:06 
Півтисячник

Повідомлення: 654
Звідки: ZP
Созрел и я для установки ГБО, но бюджет невелик(до 9000 грн). Мне вот советуют вместо нового польского оборудования, купить Б/У ВRC. Его цена сейчас на просторах интернета - 3500 грн + 1000 новые шлангочки и ремкомплект редуктора + 1500 за установку. Итого - 6000 грн. Кто, что посоветует? Может и правда лучше б/у? Заранее, спасибо!


Все офоициалы и не официалы и просто интернетные специалисты, с которыми мне доводилось общаться... - все в один голос рекомендуют почему то не заморачиваться с ремкомплектами на редуктор... все почему то рекомендуют покупать новый редуктор ибо цена ремкомплекта+работа по его замене соответствует почти цене нового редуктора. Оно того не стоит...

Касательно б/у блока ГБО - я бы сначала поинтересовался что за блок? насколько он древний? на сколько его можно обновить по прошивкам? и стоит ли с таким заморачиваться... - как писали выше: блок-блоку рознь... и там разные процы, прошивки, возможности...

Касательно баллонов б/у - тут вообще стремно...
Касательно форсунок - тоже смотрел бы в сторону новых, а не реставрированных б/у.

Также рекомендую запросить итоговую стоимость под ключ, чтобы не получилось, что по мелочевке б/у выйдет дороже чем все новое.

P.S: коллега на работе поставил на сенс за 7600 частично б/у, частично новое... теперь удивляется расходу до 12л и более.

P.P.S: если интересно - есть б/у форсунки Тартарини EVO 08. Просто для моего авто они слабоваты, не дотягивают по мощности - пришлось снять.

_________________
Михаил.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 30-грудня-2018 09:27 
Водій-випробувач

Вік: 34
Повідомлення: 346
Звідки: Харьков
Ну для сенса такой расход это норма. На моей прошлой работе Ланос кушал газа 17 а бенза 15, машину брали с салона, за все время работы наездил около 30 т.км. Да и на Кроссе моем бывшем расход был около 11.5 газа, хотя все оборудование я настраивал сам и графики сходились. На Кроссе стояло оборудование Шарк, очень даже не плохое, не дорогое и опций для настройки было валом.


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 30-грудня-2018 09:59 
Півтисячник

Повідомлення: 654
Звідки: ZP
блин, откуда вы такие расходы берете???

Ланос 1,5 по городу бенза шло 8...10, газа соответственно порядка 10. больше 10 было только зимой когда грелся в машине.
Сейчас 2.0 двиг.. газа идет порядка 11...13л - средний расчетный по пробегу и чекам с заправки 11,47 выходит.

Таврия 1,3 инжектор - больше 8л не расходовала по бензу и до 10 по газу.

Оутлендер ХЛ 2,4 автомат - порядка 14 бенза и до 18 газа...

_________________
Михаил.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 30-грудня-2018 15:54 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
OBD корекції не завжди панацея в роботі ГБО, в мому блоці нажаль немає корекцій по OBD але є корекції по мапу, які й заганяли автомобіль в бідну суміш. І так само часто буває хто має автомобілі з обд корекціями. Мені здається що правильно вистроєна газова карта й буде для автомобіля найкращою.
Витрата газу не завжди +25 відсотків від бензину. Деколи це буває 10-15 відсотків все дуже відносно. Все залежить від налаштувань та двигуна та багато інших параметрів.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 30-грудня-2018 18:37 
Водій-випробувач

Вік: 34
Повідомлення: 346
Звідки: Харьков
блин, откуда вы такие расходы берете???

Ланос 1,5 по городу бенза шло 8...10, газа соответственно порядка 10. больше 10 было только зимой когда грелся в машине.
Сейчас 2.0 двиг.. газа идет порядка 11...13л - средний расчетный по пробегу и чекам с заправки 11,47 выходит.

Таврия 1,3 инжектор - больше 8л не расходовала по бензу и до 10 по газу.

Оутлендер ХЛ 2,4 автомат - порядка 14 бенза и до 18 газа...

Ну может в небольшом городе такой расход реален. Но мои машинки эксплуатируются в Харькове, у нас большие пробки и куча светофоров. Например маршрут от работы домой, это 10 км. и 40 минут времени. А теперь когда все завалено снегом, который на второстепенных дорогах хер кто убирает, и минус одна полоса движения из-за отваленного на центральных дорогах снега так вообще веселуха.


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 30-грудня-2018 19:29 
Півтисячник

Повідомлення: 654
Звідки: ZP
Мені здається що правильно вистроєна газова карта й буде для автомобіля найкращою.

я делаю и смотрю запись экрана... а потом смотрю где править... а как Ты ту карту сам отстраиваешь без помощника? еще и во всех режимах езды?



Витрата газу не завжди +25 відсотків від бензину. Деколи це буває 10-15 відсотків все дуже відносно. Все залежить від налаштувань та двигуна та багато інших параметрів.

а тут Ты как меряешь???

если считать по прямому расходу, то коэф как раз 1,25 и получается... т.е. БК откалиброван по бензину... показания БК*1,25 = расход газа... причем в летний период эти данные совпадают до сотых.
Если смотреть статистику за надцать километров, то на пройденный путь получается потраченным порядка 90% газа и 10% бензина... и это при коэф = 1,25.

Ну и как бы чтобы совершить одну и ту же работу - нужно затратить 1 часть бензина или 1,25 частей газа... это исходит из законов физики и энергоемкости бензина и газа... так, коэф никак не может быть меньше 1,25 иначе будет обедненная смесь или нехватка мощи.

_________________
Михаил.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 30-грудня-2018 19:31 
Півтисячник

Повідомлення: 654
Звідки: ZP
Ну может в небольшом городе такой расход реален...

а Ты считаешь, что Запорожье это не большей город? :oops:

_________________
Михаил.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 30-грудня-2018 20:07 
Водій-випробувач

Вік: 34
Повідомлення: 346
Звідки: Харьков
А Вы прочтите, вот вам ссылочки на досуг:
https://ru.m.wikipedia.org/wiki/Запорожье
https://ru.m.wikipedia.org/wiki/Харьков
Площадь не сильно отличается, но вот численность и плотность населения существенно отличаются, плюс студенты. И количество машин в городе соответственно по более будет. Ни в коем случае не обижаю славный город Запорожье.


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 30-грудня-2018 21:05 
Півтисячник

Повідомлення: 654
Звідки: ZP
И количество машин в городе соответственно по более будет.

я не буду никого переубеждать... но ездил и по Харькову и по Киеву... такого расхода под 15л бензина ни на чем не было... разве что Acura MDX 3,5л - у нее был расход в 15 галонов/100км ... или в пересчете 15л/100км...при очень активном педалировании... но такой расход для Ланоса - это сильно большей перебор.

Если уж учитывать особенности города, то на Х7 2.0 - по городу выходит 8...10 расход по бензу... на Ланосе был 7...8.

_________________
Михаил.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 30-грудня-2018 21:44 
Водій-випробувач

Вік: 34
Повідомлення: 346
Звідки: Харьков
Я Вам привел свой опыт покатушек по Харькову. По трассе расход был 6,5. У нашего клубня rusivo, расход по городу так же 11 литров.


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 30-грудня-2018 21:55 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 48
Повідомлення: 3781
Звідки: Полтава
Мне интересно: кто из вас первый вспомнит что в Запорожье самый длинный проспект в Европе?

По трассе расход был 6,5
6,5 очень много. Вот 5,6 в городе: viewtopic.php?p=541727#p541727


если шо то у меня в городе газа 12,5-13 уходит

_________________
Мой БЖ МК-CROSS 2012+ГБО

МК-CROSS 2012+ГБО на DRIVE2


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 30-грудня-2018 22:08 
Півтисячник

Повідомлення: 654
Звідки: ZP
Мне интересно: кто из вас первый вспомнит что в Запорожье самый длинный проспект в Европе?

а еще на этом проспекте хорошо ездить не в час пик... а так машин развелось дохренища... даже на набережной их нынче много... а про переезды плотины или мостов в час пик - это вообще песня.


По трассе расход был 6,5. ..

Трасса: Запорожье-Киев-Запорожье. Х7 - 2.0... от заправки до заправки.
Приєднання файлів:
139_Километраж.jpg

_________________
Михаил.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 31-грудня-2018 00:44 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Карту вистроюю за допомогою сканера ОБД, у всіх режимах нагрузки й з різними по часу вприсками газу й обертами двигуна по таблицях, але не по кривих які малює газовий блок. стараюсь вистроїти майже всі режими в +-5 відсоткову корекцію або ж чуть чуть збагачую суміш. Це по вистроєнню газової карти, але щоб сам блок мав ОБД корекції - воно мені не потрібно. Бо я пробував по мап робити ті автокорекції машина в бідну суміш бігла й від того розходи в 12-14 літрів по місту були. Пропорція 1.25 до бензину не від плотності газу чи його калорійності, хоча й вона теж має місце, а від часу згорання газу (якби фізика така горіння пропану), але якщо ж зсуваємо правильно кут запалювання УОЗ та трошечки збагачуєм суміш, прошивкою або ж варіатором УОЗ - цілком реально отримати +10-15 відсотків від бензину. По кутах багато хто рекомендує саме 6 градусів, в моїй же машині вона до 7 градусів підтримує якщо не змінювати хвилю з датчиків розпредвалів, а тільки з колін валу. Якщо з кутом переборщити, пробував не одноразово змінючи хвилі датчиків - перерозхід виходить й до 14 літрів й більше може бути на 100 км. А ось з кутом приблизно 6 градусів то розхід досить й досить адекватний виходить по місту та й по трасі, а саме місто в районі 10 літрів, траса 8,5(якщо економно їхати по трасі то й у 7.6 вписувався але то їхати треба 70-80 км в годину й дуже плавно). Хоча на бензині я вже дуже давно не робив замірів розходу пального. В мене стоїть БК мультитронікс й підключений він до бензинової форсунки напряму. Але спробую якось при можливості заміряти теперішній розхід бензину від повного до повного, колись виходило їхати в заявлених 6 літрів по трасі. Хоча з кондиціонером це було завжди 7 літрів траса, а по місту деколи й виходило до 12 літрів, в залежності від пробок.
Щодо замірів розходу - міряю тільки по заправці від повного до пустого газового баку або ж від повного до повного газового баку. Що літом що зимою.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 31-грудня-2018 09:01 
Півтисячник

Повідомлення: 654
Звідки: ZP
Morpheus, я не спрашивал где Ты берешь коррекции... я спрашивал как Ты это делаешь сам-один в машине :) - ведь и смотреть и править и педалировать самому одновременно это делать не реально... а Ты рассказываешь как отстраиваешь :lol:

1,25 - это разница в энергии между газом и бензином... просто количеств газа должно сгореть больше в 1,25 раз.
Вот как раз в моем авто штатный БК откалиброван под бензин с завода.
Если показания БК *1,25 - как раз и получим замерянный расход газа, допустим это Ргз - расход газа замерянный.
Если высчитывать расход по газу от заправки до заправки, то имеем пройденный километраж по одометру, имеем залитое кол-во газа... и получаем расчетный расход газа = Ргр
В моем случае Ргз совпадает с Ргр до десятых и разнится в сотых.
Данная статистика есть пока за 169 заправок.


Однако: за все время существования газа я проехал 100% пути и затратил Zл топлива, при этом из них затратил Хл газа и Yл бензина. а вот тут и получается:
Zл=Хл+Yл, что в процентном соотношении получается 100%= 90% газа+10% бензина.

_________________
Михаил.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 31-грудня-2018 11:28 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Ну самому це складно робити, часто беру з собою когось сам дивлюсь на показники обд сканера й на оберти й на вприски, потім інша людина корегує по моїх вказівках, або ж якщо сам то їду певний участок й запамятовую на яких обертах та вприсках бідна суміш, ну або ж рідко коли збагачена подивився це все запамятав, зупинився зкорегував і їду далі й дивлюсь чи така ситуація повторюється чи ні й так на різних режимах, звичайно ж якщо сам то значно більше часу займає, коли двоє людей то проблем з цим абсолютно немає, один їде інший настроює.
Щодо згорання газової суміші я вже пояснив що не завжди це коеффіцієнт 1,25 в зрівнянні з бензином, спорити не буду, якщо немає варіатора або ж двигун не прошитий то так воно й буде тому що газ ще десь там у випуску буде догорати й відповідно КПД двигуна зменшується в такому випадку й відповідно педальку газу треба більше натискати ніж це буде на бензині щоб була та ж сама швидкість й ті ж самі відчуття від їзди на автомобілі, особливо це відчутно під горку, пробував їздити з виключеним варіатором, то тяга значно слабша на газу без зміни кута запалювання, з варіатором же тягу можна зробити й значно кращу ніж на бензині, але то буде трошки перерозхід газу якщо задерти кути запалювання. Спорити про коефіцієнти витрати газу на фоні бензину небачу змісту. В тебе є варіатор УОЗ або ж прошитий блок керування двигуна для газу?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 31-грудня-2018 11:37 
Півтисячник

Повідомлення: 654
Звідки: ZP
Щодо згорання газової суміші я вже пояснив що не завжди це коеффіцієнт 1,25 в зрівнянні з бензином

1,25 - это минимум, который возможен при самых идеальных условиях настройки бензина и газа... меньше может быть только если бенз переливал, а газ настроено было идеально. :cool:

_________________
Михаил.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 31-грудня-2018 12:52 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Написав вище, що спорити не буду, просто питання таке чи зміщуєте ви кут запалювання у вашому автомобілі?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 776 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку    1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 32  Далі


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Пошук в темі:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB Мобільна версія