Цитата:
В остальном - это все понты от производителя... и реклама с разводом на деньги.
Разница в минимум 700 баксов - это деньги на ветер... просто дорогому авто - дорогая оправа...
по функционалу ни BRC ни Тартарини перед Стагом - ничего не выигрывают.
Дуже сумнівне ствердження, оскільки процесори можуть по різному подавати сигнали вприскування й питань може бути багато як у плані розходу палива, так і відчуттів від їзди на автомобілі. Навіть на мому ж прикладі можу сказати що у мене наприклад редуктор газовий Томасетто Антарктік супер - то я неможу сказати що я ним задоволений, притому що цей редуктор мав би бути для автомобіля на 300 кінських сил, а у мого авто всього лиш 106. Інші редуктори від томасето які пробували на моє авто, всі абсолютно просаджували тиск настільки що прийшлось взяти саме цей редуктор щоб машинка їхала саме так як вона має їхати на газу, без провалів. За самі редуктори BRC чув тільки позитивні відгуки, воно то дорого, але себе оправдовує.
Взагалом у газу ніби простий принцип роботи, але є кілька моментів які можуть все спортити. 1. Поганий блок керування (всі ніби мають однаковий принцип, але у кожного різні процесори, й алгоритми обробки й подачі сигналів на форсунки, в цьому й фішка кожної компанії включаючи BRC, Stag та інші),
Доречі стаг то не найгірший варіант, і взагалом один з самих ходових блоків досить широким спектром налаштувань. Але тут питання інше, а хто буде возитись з стагом? Щоб все вистроїти так як має бути там треба дуже багато часу потратити, я маю на увазі не просто карту промалювати і порівняти її з бензиновою, а все ж таки настроїти корекції газу по температурі, тиску й так далі, це все там вручну робиться якщо хочете добитись правильного ефекту. А в BRC там це скоріш за все автоматизовано й є певні вже проставлені параметри цих корекцій, по прикладу ж мого Itronic я з ним возився дуже довго поки вистроїв так як мені треба, і в ньому нажаль виходиьт так що є зашиті певні моменти по корекціях температур і тиску, але вручну я настроїти неможу, це також мінус, але для мене. Тому й як вище писали BRC варте своїх грошей, але за умови що воно в хорошому стані, також плюшка BRC буде в тому що в них свої форсунки й софт заточений під них, відповідно точніші вприски палива й менші витрати з більшою потужністю, якшо комплект правильно підібраний під авто, й грамотна настройка.
Як альтернативу міг би ще порадити, europagas польську, воно трошки дорожче за стаг, але в них є зразу блок з варіатором УОЗ встроєним, тому там можна зразу буде налаштувати зсув запалювання, й відповідно отримати динаміку авто як на бензині, дуже би рекомендував.