БЖ GEELY MK New Comfort WHITE PEARL from fa-fa він же Вова.
Всім добрий час доби! Нарешті знайшов час і зважився завести БЖ. Так що ВелКам!!!
Довго моніторю (більше року), читаю, перечитую БЖ одноклубників, завдяки яким напевне в більшій мірі і зупинився в мене вибір на ЕМКУ. Писати чи описати довгі місяці вибору, а також зважування не вважаю реальністю. Песимістичне ставлення і менталітет наших людей до Китаю і його продукції, напевне і були одними з тих факторів, через що затягувався мій вибір авто. Спочатку вирішив, що це буде МК Кросс, потім б/у іномарка. Але коли все більше вникав в кухню б/у авто, все ближче ставала Джилі. Не подобається, а тому і «стрьомно» – це те, що особливо «гонщик твоєї машини» не зацікавлений в її хорошому технічному стані та відсутності візуальних дефектів. Вносиш оплату, а що приженуть, те і буде. Або ще варіант: знаходиш сам по і-нету машину, тикаєш гонщика в монітор, а той їде, але основне в цьому варіанті, що в більшості випадків фото авто по і-нету і насправді далеко не співпадають. Після довгих спілкувань з перегонщиками, а також великою кількістю годин в і-неті на німецьких-польських сайтах вирішив плюнути на всі ці перегони. Ще також геморой з б/у машиною це: розмитнення, перероблення з вантажної на пасажира, плюс це все супроводжується величезною кількістю документів.
Тому вибір впав на МК Кросс…Фотографії, відео, тест-драйви – це все відносні і суб’єктивні думки і висновки. Захотілось побачити це чудо в живу, приїхавши в салон у Львові, його (чуда) не знайшлося, за те посидів в МК, СЛ, Емгранді. Так як прийшов на Кросса то на МК дивився, так ніби крізь призму Кросса і в принципі нічим вона мене не вразила, так ще була Імпрес комплектація, сівши ззаді за водійським місцем, вихрем голови при наклоні вперед чіпляв кришу. Договорився, що коли прийде Кросс під клієнта мене видзвонять, щоб побачити його. І от чудо в Львові, я на всіх парах туда і…… повне розчарування (так як в мене сім’я: дружина і дитина): 1.Малий багажник. 2.Відчуття , що ця машина не моя і все. Поряд стояли МК по висоті майже Кросс і багажник, те що треба. На домашній нараді з дружиною, після такого «удару нижче пояса» і розчарування прийнято рішення йти в салон, дивитись МК і купувати, а все тому що як говориться не місяць «май», а досвіду водіння авто взагалі майже не має, вчитись на замерзлій, або засніженій дорозі ой як не хотілось (але напевне так все-таки мало бути).
Прийшовши туди (кінець жовтня) – яке було здивування коли їх не виявилось, а манагери сказали, що останні розібрали, а все інше в т.ч. МК під замовлення орієнтовно будуть до 25 листопада. Знов настрій під 0, причому повний 0. Після декількох днів, а саме 30.10.12р. було мною внесено передплату в розмірі 10 000.00грн. І почалось……..Довге очікування, яке переросло в, таке враження, нескінченне очікування. Пройшли обіцяні 25-ті числа листопада, почався грудень і з ним валідольна інформація про податкову і АІС, про митницю і АІС, про незрозумілі утилізаційні збори, одним словом голова йшла кругом. Після цих довгих качель 12.12.2012р. я був удостоєний дзвінка манагера з салону, що ваша машина прийшла, можете приходити дивитися, платити гроші і забиратися. Радості не було меж.
Попередньо домовившись з шановним та невідказним товаришем V O V A
, за що йому ВЕЛЕЧЕЗНЕ ДЯКУЮ!!!!, відправився на передпродажні оглядини авто. Воно чи ВОНА, (ще не вирішив як його називати) зустріло нас обледенілим та засніженим виглядом, пильно обдивились, все по включали –вроді все ок. Правда вже на той момент мигав датчик про відсутність бензину. В салоні не було вогнегасника (китайського), а також я вже потім побачив прикурювача. В багажнику не було набору ключів, колісного, свічного….була запаска, домкрат і ручка до нього, трикутник, буксировочний крюк. Проплатив суму, що залишилась, замовив підкрильники, захист, антикор (машина приїхала без нього, а його я проплатив). Зразу пропонували в АІСі поставити на облік, а також страховку, я взяв тайм-аут на роздуми. На наступний день зваживши на всі за і проти, а саме, що ставлю на облік у Львові, а прописка в мене з іншої області, погодні умови, а також недостатність досвіду, вирішив ставити на облік через АІС. Розрахувавшись і підписавши документи поїхав на роботу, вийшовши з маршрутки дзвінок мого манагера: ВІН: Володимире, тут наші хлопці «проявили ініціативу» – помилились і поставили на ваше авто сигналізацію…Я в шоці, гроші пораховані до копійки, а сигналізація ну ніяк не входила у цю суму. ВІН: Ми розуміємо, що Ви не замовляли і можете відмовитись і щоб все назад не знімати робимо вам знижку на сигналізацію – 750грн. Я: А що за сигналізація? ВІН: Da Vinci PHI 300. Я: Мені потрібно подумати, я передзвоню. На роботі бігом в і-нет, там така сига (принаймні я знайшов) за 550грн., все зваживши рішився на таку угоду. Було озвучено, що зможу забрати машинку 14.12.12р. з документами і номерами.14-ого (п’ятниця) дзвінок, що ваших-наших машин в митній базі МРЕО немає, а тому прийдеться почекати до понеділка; понеділок МРЕО не працює вівторок-середа заберете авто. Насправді вони чекали копію ВМД з мокрою печаткою митниці. Блін, нерви на взльоті, а тут і ще потрібно чекати і знов нонсенс, я за свої гроші не можу забрати свій товар, послугу – Корпорація Монстрів.
Дні йшли нестерпно довго і 18.12.12р. Миколай мені зробив подарунок
. Подарунок був звичайно очікуваний, але дуже приємний. Договорились ,що приїду забирати 13:00. А так як чекав товариша з машиною, куди треба було закинути 4 зимових колеса(до речі резина Michelin X-Ice XI 2), які було вирішено ставити на стокові диски, то запізнився на 30хв. І тут, яке моє здивування, стоїть моя краса біля мийки, чекає свою чергу, а ззовні таке враження, що й кусок льоду не відмерз ; як вони в боксах ставлять допи? І в якій температурі? Через ще півгодини вже виписували документи, а машина разом з менеджером і товаришем була загнана на шиномантаж, який знаходиться рядом біля території АІСу. Документи і сервісну віддавали без лишніх урочистостей, після проплати мною додаткового обладнання та роботи по встановленню. Манагер вручив «торжественно» техпаспорт, ключі і брелки з сигами біля шиномонтажу, там же я з сарказмом нагадав йому про хоча б обіцяне шампанське, яке було «щиро» вручено мені. Взагалі, ті хто збирається купувати авто в АІСі мають завжди бути пильними і не «втикати» «завтикаєш» і щось не дороблять, щось не додадуть. Не тикнеш пальцем, так воно все і буде.
Перевзулися і вперед, до речі на одометрі вже тоді було 18-20км. пробігу, хто? куди? їздив, та нехай то вже буде на їх совісті, коротше, дальше найцікавіше: (товариш попереду на 9-ці, я пробую за ним
), якщо так можна сказати, я сам за рулем, 1-раз – сам, а брав приватні уроки у мужика з автошколи на його Шевроле авео (уроків було здається 5, по 2 години ), дальше я зрозумів, що то все гроші на вітер, тому що у нього були педалі і він завжди, щоб не гробити свою Авешку, не давав кидати щеплення і т.д. і т.п., а при таких пирогах багато не навчишся. Отже, проїжджаємо першу заправку з звичайно постійно супроводжуючим миготінням бензину який закінчується, по дорозі глохну не раз, через кидання щеплення і повним невідчуттям переключення передач, і тут я в який раз глохну
і не можу завестись, прямую до обочини. Зупиняюсь в повному нерозумінні, що трапилось, стартер крутить, пічка херачить так , що очі вилізають, а виключити я не вмію
.Тут, заспокоївшись, до мене доходить , що скоріше всього немає бензину і що я зупинився прямо навпроти посту ДАІ, без аварійки, без ременя, без цивілки і по ходу без голови, товариш за кілометр теж зупинився, а дальше мобільний, 2-ох літрова бутилка пластмасова з смітника на заправці і довгі вмовляння накапати 2л. горючки.Вернувшись, ми помітили пильні погляди працівників ДАЙ, які почули запах грошей (до цього вони зупиняли «безпощадно» всіх, хто рухався у їх напрямку), тут заливши бензу, товариш сів за руль, щоб ще більше не викликати підозр з моїм рушанням з місця
і ми поїхали….В той же вечір було випито для заспокоєння нервів певна кількість спиртного, на наступний день на Миколая знайшовся Микола і ми об’єднали святкування купівлі автомобіля з іменинами. Тут теж було випито декілька літр «чаю з лимоном»….
Ох блін і понаписував я тут….Наперед приємного читання
. Дальше про перші відчуття, а потім баланс витрат на авто. Була зроблена страховка повне КАСКО з 0% франшизами+автоцивілка. Їжджу зараз в основному робота-дім-дім-робота, дорога – траса, тобто для обкатки саме те, що треба. Кожен день отримую велике задоволення від авто, у АІСі не дали інструкцію по експлуатації, а ті що на форумі хороші, але все ж таки МК new, трішки відрізняється від своєї попередниці.
Було придбано у одноклубника ТОРНАДО викидний ключ, крутилки, подушки в задні пружини. Викидний ключ зробив, нарізав, жало від нього дозволяє без проблем прокручувати ключ в стартері і втоплюючи його так само без проблем витягувати, відкривається все ним крім багажника, хз чого, але для мене – це не проблема. По зборці ключа після нарізки, головне правильно вставити пружину і намотати її, здається проти годинникової стрілки 1-2 оберта. Крутилки додали панелі приладів, як на мене, якоїсь сучасності, бо стокові крутилки біднувато дивляться. Подушки збираюсь ставити, коли допишу цей «роман», надіюсь це буде сьогодні. (Дописую) Поставив подушки, в нас сьогодні десь +5, так що возитися з ними в сніговій підтаваючій каші було "великим задоволенням". Возився десь 1 год, заздалегідь були куплені 4 «пузиря» рецинової олії в аптеці, пузир – 4,5грн. Роботу виконував без ями на стоковому домкраті, ну намахався на славу. Моя порада – ставити на ямі, при можливості, або хоча б в сухому приміщенні, тому що, щоб пропхнути подушки в витки пружини потрібно багато сили і упор для ніг, а не лід з водою. А також радив б, спочатку спустити подушки до мах., потім попідкручувати золотніки, вони ж ніпеля, щоб через них не стравлювало повітря, дальше змащуєм олією. 2 пузиря пішло на подушки інших два на всі резинові дверні, багажні ущільнювачі. Ще були придбані теж через і-нет та НАШ форум в розділі «Автокомерція» корито в багажник та коврики в салон. Вчора нарешті вициганив в АІСі подарунковий набір для тих, хто очікував авто. Автосумка, в ній: вогнегасник (нормал. 2л.здається),аптечка, трос буксировочний, аварійний знак (трикутник), рукавиці, скребок, атлас доріг – дріб’язок , а приємно. Ще мені залишились винні ключі, які йдуть в наборі: колісний, свічний і т.д. і т.п.
Вчора, навіть, не хочеться писати…
, зробив велику помилку: і дурну, і «блондіністу»(не в образу), на ручнику проїхав десь 5 км., забор повітря включив, щоб циркулював в середині (нічого на запах не чув), відчував правда що щось не так, ніби машина стала «тупіше» їхати але не значно, принаймі коли рухався з місця нічого особливого не відчув, а на більше ніж половина дороги помітив на панелі приборів знак червоний круг в якому (!), розумів що в чомусь помилка, але переглянувши прилади і т.д. ні фіга не знайшов. Коротше приїхав до дому, відкрив двері і офігів від запаху, страх і паніка – перші відчуття
. Барабани задні нагріті до фіг знати якої температури і запах горілого теж був присутній
. Прошу, шановні, висловитись на рахунок вище описаного мого кретинізму, в конструктивному руслі, що могло пошкодитись?, які можливі наслідки?, про те, який я водій – дякую сам знаю
і т.д. Сьогодні їхав на роботу, авто гальмує як і раніше, можливо, став трішки вище брати ручнік (спеціально на гірці пробував). І ще те, що згадав, що ручник був затягнутий ну десь до першого «щелчка», тобто, я так розумію, що якби був затягнутий повністю,то я фіг би рушив або їхав з ним? Одним словом, пишіть хто що думає…..
А тепер невеликий фінансовий звіт потрачених коштів на Джульку:
Передплата + комісія банку - 10 030,00грн.
Оплата авто в т.ч. антикор (850грн.) + комісія банка (200грн.) – 71 950,00грн,
Додаткове обладнання + роботи по встановленню(захист, підкрильники, сигналізація) ціна зі знижкою платинової карточки(ЩЕ РАЗ ДЯКУЮ ВОВІ, ВІН ЖЕ V O V A )+знижка на сигналізацію – 750грн. – 1656,86грн.
Постановка на облік через АІС(в мене прописка іншої області, так просили 3800,00грн.) – 4 000,00грн.
Зимові шини Michelin X-Ice XI 2 – 3 150,00грн.
Шиномонтаж – 160,00грн.
Страховка КАСКО - 4 226,00грн.
Автоцивілка – 300,00грн.
Автоковрики в салон + корито в багажник – 422,00грн.
Подушки+крутилки+викидний ключ – 550,00грн.
Всього: - 96 444,86грн.
Чесно признавшись, коли підрахував це все, був просто в шоці, ну але маємо те що маємо.
Надіюсь ВСТУП (якось так подивився, скільки я вже «наваяв» і зрозумів , що «тут Остапа понесло») до мого БЖ надасть корисну інформацію для тих, хто теж хоче придбати авто. Якщо виникнуть питання пишіть – відповім. На кінець «ВСТУПУ»
хотів би подякувати всім, хто допомагав придбати авто, а саме, це перш за все наш форум, наш клуб, наші адміністратори, модератори і, власне, власники БЖ, з яких читалась інфа. про наші машини, ну і звичайно Вові зі Львова - ВСІМ ВЕЛЕЧЕЗНЕ СПАСИБІ!!!