вверх

Сьогодні: 16-квітня-2024 08:22

РОСІЙСЬКА ІМПЕРІЯ МАЄ БУТИ ЗНИЩЕНА


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Куратор теми: Bodja



Створити нову тему Відповісти  [ 46 повідомлень ]  На сторінку   1, 2  Далі
Автор Повідомлення
Повідомлення Додано: 06-червня-2012 12:41 
Ас

Вік: 34
Повідомлення: 355
Звідки: Львів
Оскільки бортовик своїй Джульці я не заводив :oops: то буду виправлятись. Заведу бортовичок нового коня, але скажу пару слів про свою колишню МК.
Почну мабуть, як і більшість на нашому форумі з Жигулів :-) А саме біла "шоха" була нашою першою машиною в сім'ї. В ній я виріс, на ній я навчився їздити. І після того, як наш жигульок відслужив нам вірою і правдою 31 рік, відправився до нового власника за символічні 1000 умовних американських гривень, почались пошуки нового авто.
Вибір був величезним: Ланос, Сенс і Китай. Посиділи в б/у Ланосі за 8 тис $, а потім в новій СК за ті ж гроші і забули про ЗАЗ. Прийшовши в АІС вдруге вже конкретно обирати модель, менеджер все таки переконав нас, що ми хочемо саме МК, а не СК. А після того, як ми всією сім'єю всілись на заднє сидіння СК, а потім МК - вибір був зроблений остаточно. І от, в Листопаді 2008р. за 52000 грн була куплена сіра МК база+. Після ВАЗу - просто зореліт якийсь :D Нема крутилок для вікон, пічка не перекрикує тебе, фари СВІТЯТЬ! Робота двигуна на світлофорах настільки тиха, що пару раз перевіряв тахометр, чи дійсно машина заведена. На трасі - все супер. Крейсерська 100-120 тримає дуже комфортно і впевнено. Словом, з вибором не прогадали. І от після 3,5 років і 50000 км бережної і практично безпроблемної експлуатації, було прийняте рішення оновити автопарк.
Вибір стояв між: Кіа ріо new, Авео new, Акцент new, Поло седан, Шкода фабія комбі. Ріо і Акцент - одна машина в різних кузовах. Мотори хороші, ходова нормальна, але був массовий баг з задніми амортами. Найбільше не сподобалось заднє сидіння. Сівши там я головою впирався в дах, а положення тіла нагадувало положення за шкільною партою. В далеку дорогу я б там не їхав. Авео просто вбив дизайном панелі приладів :at: (а це те, що буде в мене перед очима постійно) Та і мотор на 2800 об/хв ричить так, ніби він в тебе на колінах. Шкода - дуже хороший автомобіль, все продумано, майже Фольксваген. Але після відвідин салону Фольців було прийняте рішення брати оригінал, а не замінник :-) Візуально Поло дуже сподобався, а сівши в салон, здалось що я там вже років 10 проїздив. Все там, де і має бути. Всі кнопки, ручки і т.д. Заднє сидіння - мега комфортне для авто В класу. Багажник може і не рекордсмен(в Логана більший), але він реально квадратний :ay: , а це дуже зручно. Комплектація Хайлайн - є все що треба, за виключенням ESP :( Ну зато Фольц! Так що сьогодні їду за машинкою і якщо встигну, то зразу поставлю на облік.
Поки що все, як заберу машинку напишу більше!

_________________
Зображення


Востаннє редагувалось Bodja в 06-червня-2012 22:23, всього редагувалось 1 раз.

Рейтинг повідомлення: +8 (відгуків: 8)
Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 06-червня-2012 13:24 
Пожирач Айрану
Аватар користувача

Вік: 37
Повідомлення: 8429
Звідки: Всея Украина
Bodja, поздравляю, очень правильный выбор, сам посматриваю на Поло Седан.
У меня просьба - веди пожалуйста подробный бортовик и не забрасывай это дело.
Тебе и новой машине-всего наилучшего! :victory:

Добавлено спустя 3 минуты 15 секунд:
Bodja, с виду фольц поболее МК-шки, в салоне тоже?

_________________
Скорее в сеть - тролли не кормлены!!!


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 06-червня-2012 13:52 
Головний інженер
Аватар користувача

Повідомлення: 4733
Звідки: Bandershtadt
і фото фото фото :lol:
Вітаю :az:

_________________
viewtopic.php?f=94&t=16275




Зображення
машину на якій їздиш потрібно любити і вона відповість взаємністю


VW Golf 2 1.6D => VW Golf 2 1.3 => Sens 1.3 = > Lanos hetch.1.5 SE => (Citroen Berlingo 2.0 HDI) Geely MK2 1.5 GT (GT Avalanche Comp :-), Geely MKnew GT => Peugeot 308 SW 1.6 HDI


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 06-червня-2012 13:55 
Пожирач Айрану
Аватар користувача

Вік: 37
Повідомлення: 8429
Звідки: Всея Украина
V O V A, ну фото это личное дело каждого(я например стараюсь не выкладывать фотографии машин), да и фоток в нетике полно. А вот субьективные впечатления очень интересуют :ay:

_________________
Скорее в сеть - тролли не кормлены!!!


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 06-червня-2012 14:24 
Прес-секретар Клубу
Аватар користувача

Вік: 43
Повідомлення: 10961
Звідки: Запорожье
Поздравляю с обновкой и бортовиком! :az: Очень интересно будет почитать.

_________________
Выкидные ключи для Geely СК, МК
Клубные футболки


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 06-червня-2012 14:35 
Головний інженер
Аватар користувача

Повідомлення: 4733
Звідки: Bandershtadt
І обов'язково приїжджай на ній на наступну зустріч :az:

_________________
viewtopic.php?f=94&t=16275




Зображення
машину на якій їздиш потрібно любити і вона відповість взаємністю


VW Golf 2 1.6D => VW Golf 2 1.3 => Sens 1.3 = > Lanos hetch.1.5 SE => (Citroen Berlingo 2.0 HDI) Geely MK2 1.5 GT (GT Avalanche Comp :-), Geely MKnew GT => Peugeot 308 SW 1.6 HDI


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 06-червня-2012 17:02 
Головний інженер
Аватар користувача

Вік: 49
Повідомлення: 4617
Звідки: Киев
Bodja
Перед покупкой на тест-драйве был?
Тебе манагера говорили, чья сборка?
Субъективно: как отношение персонала VW и предпродажка?

Добавлено спустя 10 минут 19 секунд:
Bodja написав:
Комплектація Хайлайн - є все що треба, за виключенням ESP

Polo Highline? ...и нет ESP?
брал с автоматом?

_________________
Был MK Comfort серый кристал Борт журнал (закрыт)
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 06-червня-2012 17:17 
Півтисячник
Аватар користувача

Вік: 39
Повідомлення: 745
Звідки: Киев
С бортовиком! :-) При выборе авто, тоже смотрел на поло седан.Но получилась джилька))))).

_________________
Зображення

Давайте жить дружно!
______________________
Бортжурнал by Vovan4ik


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 06-червня-2012 17:50 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Поздравляю.
Интересно, интересно...19 штук баксов (минимум) за русишваген (для третьих стран),интересно.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 06-червня-2012 17:57 
Пожирач Айрану
Аватар користувача

Вік: 37
Повідомлення: 8429
Звідки: Всея Украина
bush06 написав:
Тебе манагера говорили, чья сборка?

Сборка бывает только российская. Качество сборки очень приличное, кто не верит может посмотреть какой шикарный завод постороили немцы в России, полностью контролируют все процессы,
так что скепсис
Игорь написав:
19 штук баксов (минимум) за русишваген (для третьих стран),интересно.

не удался мягко говоря!
МК наше фсьо :lol:

_________________
Скорее в сеть - тролли не кормлены!!!


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 06-червня-2012 18:01 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Forzajuve999 написав:
не удался мягко говоря!
Кто не удался?
Цитата:
МК наше фсьо :lol:
Та лана, далеко не все,но реально зачем платить больше (я сейчас не про полуседан).

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 06-червня-2012 21:14 
Ас

Вік: 34
Повідомлення: 355
Звідки: Львів
Forzajuve999,V O V A,TORNADO,bush06,Vovan4ik Дякую! :hi:
Буду старатись розказати все.
Игорь Теж були деякі сумніви на рахунок зборки, але сівши в нього зрозумів, що вже не вилізу ні за які гроші :-) Машина БОМБА :D І нехай бюджетний, але німець. І це відчувається у всьому. Його ж не в Росії розробляли, правда? А зібраний і справді в Росії. Двигуни в зборі приходять з Чехії, сталь словацька, так і пише на металі Made in Slovakia(німецькі технологи поки не допускають російську сталь, бо якість не дотягує до європейської). Локалізація близько 30%, а зборка частково ручна. частково повністю роботизована. Гарантія на кузов 12 років про щось таки говорить.
bush06 написав:
Polo Highline? ...и нет ESP?

ESP можна замовити як опцію в комплекті з шкіряним кермом і ще якимись там фішками і чекати якихось 2 місяці, ми вирішили відмовитись.
bush06 написав:
Перед покупкой на тест-драйве был?Тебе манагера говорили, чья сборка?Субъективно: как отношение персонала VW и предпродажка?

На тест драйві повноцінному не був. Просто поїздив недалеко від салону хвилин 30. Там територія величезна, є "вібродоріжка" по якій проїхався пару раз і був задоволений роботою підвіски. Щодо передпродажки - всі рідини в нормі, кондюк заправлений, менеджер повключав все що тільки міг, потім не відходив поки я сам все не перевірю. Лише після цього запропонували підписати акт прийому машини якщо немає заперечень чи зауважень. Машина помита... ні, ВИЛИЗАНА стояла в окремому повністю закритому прийомочному боксі. Хоча боксом його можна назвати з натяжкою. Підлога з плитки, в центрі стоїть автомобіль а по сторонам м'які шкіряні дивани, під ногами килими, на столах журнали, мінералка і т.д. Про зборку, менеджер звичайно сам зразу сказав, але коли я прийшов в салон я і сам знав де, ким, як, на яких лініях і в яких умовах збирається Поло седан. Персонал - хоть до рани прикладай :lol: Хоча це ітак ясно - ми ж в них машинку купляєм. Але ні один з менеджерів, секретарок і т.д. не підходив без посмішки на обличчі, відповідали на всі(часом дуже наївні і дитячі)питання спокійно і терпеливо. В подарунок дали фірмовий брелок, зимову омивайку(вроді і справді німецька фірмова) і шампанське(правда вже Одесське :lol: ). А, чуть не забув, машину забирав з пробігом 9 км. Думаю нормально.
Проїхав перші 30 км. Трошки по трасі. На 5 на 80 км/год бортовий показує 4,9-5,1 л на сотню. На 4 на 60 показує 6,4-6,6 л на сотню. Хоч коней там ТЕОРЕТИЧНО навіть менше ніж в моїй колишній МК(було 107, стало 105), але їде відчутно веселіше. Може справа в обертовому 153 Нм Поло проти 137 в Geely, та і паспорт говорить про 10,5 сек до сотні. Шумоізоляція вцілому достатня(після МК явно не гірше), єдиний недолік це те, що двигун трошки чути. Хоча звук приємний, навіть здається що там не 1,6 а мінімум 2(по тембру, а не шуму :-) ). На трасі на 80 км ідеальна тишина, яку порушує тільки шум російської резини Кама. Ну це не біда. Педаль газу електронна, треба призвичаїтись. Хід педалі зчеплення довший ніж в Geely, теж треба звикнути. Кондюк холодить шо дурний :cold: Сидіти зручно. Руль регулюється в двох площинах+сидіння по висоті дозволяє вибрати найзручніше для кожного положення. Бокова підтримка присутня. Не спорт-сидіння, але вона є і це зручно. Підлокітник регулюється по нахилу, хід ручки КПП короткий і ДУЖЕ чіткий. Будь-яка передача вмикається з першого разу, задня так само легко, як в Geely наприклад 4. Пластик в салоні твердий, не такий як в Гольфі але виглядає якісно і приємний на дотик. Бардачок зачотний. Там подвійне дно, ніде такого не бачив. Електропідсилювач керма - такий як в будь-якій іншій машині з електропідсилювачем керма. На швидкості стає жосткішим, тугішим, а на малій швидкості стає легшим. Магнітола грає, і грає достойно, правда без USB, але USB з'явиться після заміни магнітоли десь через рік-два.
Кліренс - чесно, не міряв. Але виглядає солідно. Єдине що псує картину з кліренсом - це стакани, на які пружини задні опираються. До цього треба звикнути і брати перешкоди просто "між ноги".
Вікна мають досить темне напилення, може і тонувати не буду.
А так, враження поки тільки позитивні. Саме головне нема відчуття що переплатили за щось :ay: Машина їде і приносить задоволення на стільки, на скільки ми на неї потратились.
Не буду казати, що порівнювати з Джилі смішно - це не так, і не треба лукавити(це я всім хто пересідає з Джилі на щось трохи краще, а пише так, ніби їздили на Запорожці а пересіли на Майбах). Порівнювати можна, але з розумінням ціни.

_________________
Зображення


Востаннє редагувалось Bodja в 06-червня-2012 21:17, всього редагувалось 3 разів.

Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 06-червня-2012 21:29 
Кращий
Аватар користувача

Вік: 46
Повідомлення: 2008
Звідки: КИЇВ
Bodja написав:
Порівнювати можна, але з розумінням ціни.

Поддерживаю полностью, спасибо за подробный рассказ, очень интересно было почитать.Поздравляю с покупкой новой машины! И с новой ступенькой по лестнице авто. От шохи дошёл до поло, там уже недалеко до мерса. Пусть машинка и дальше приносит только такие классные эмоции.

_________________
БортЗаписки
Слава Україні та смерть ворогам!


Востаннє редагувалось SergeyKov77 в 06-червня-2012 21:32, всього редагувалось 1 раз.

Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 06-червня-2012 21:55 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Bodja написав:
Хоч коней там ТЕОРЕТИЧНО навіть менше ніж в моїй колишній МК(було 107, стало 105), але їде відчутно веселіше. Може справа в обертовому 153 Нм Поло проти 137 в Geely, та і паспорт говорить про 10,5 сек до сотні.
Якраз в моменті і справа,ну ще передачі в кпп.


Цитата:
Шумоізоляція вцілому достатня(після МК явно не гірше)
Ось оце для мене і є неприйнятним,як з оглядкою на ціну ( у два рази!). Дизайн салону,крісла,вікна- це все гарно,проте для мене на першому плані стоїть тиша в салоні і плавність ходу. Заплативши таку ціну,я і хочу отримати бажане. Ну це тільки мої таргани,у кожного вони різні :-)

Ще раз вітаю, ні гвіздка, ні жезла :az:

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 06-червня-2012 22:00 
Пожирач Айрану
Аватар користувача

Вік: 37
Повідомлення: 8429
Звідки: Всея Украина
Bodja, в салоне просторнее чем в МК?

Добавлено спустя 2 минуты 28 секунд:
Игорь написав:
Ось оце для мене і є неприйнятним,як з оглядкою на ціну

А что в МК не слышно мотора, особенно при разгоне? Не смешите меня :o .

Добавлено спустя 4 минуты 32 секунды:
На данный момент комплектация Поло Седана за 135 тысяч - одно из самых интересных и достойных предложений на рынке - оцинковка, гарантия на кузов 12 лет, фольцовские двигатель и коробка, гольфовская ходовая- это всё опупенные вещи и за это ИМХО стоит переплатить 15 тысяч по сравнению с тем же Эмграндом.

_________________
Скорее в сеть - тролли не кормлены!!!


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 06-червня-2012 22:09 
Шановний знавець
Аватар користувача

Вік: 37
Повідомлення: 1744
Звідки: Львів
Цитата:
Порівнювати можна, але з розумінням ціни.

Це можно брати за постулат, коли ми тут порівнюємо автівки :)

Мої вітання ! Учора Джилі, сьогодні VW, бажаю щоб завтра це було як найменьш Audi Q5 !


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 06-червня-2012 22:15 
Ас

Вік: 34
Повідомлення: 355
Звідки: Львів
Игорь написав:
Заплативши таку ціну,я і хочу отримати бажане.

Цілком підтримую. Ми з батьком і обрали бажане саме для нас, оскільки шумоізоляція в моєму списку необхідних опцій в авто далеко не на першому місці, то сукупність всіх плюсів переважила над не надто хорошою шумкою. Зрештою ніхто не каже, що її там нема :o Просто вона не ідеальна. Доречі підкрильники там повноцінні, по всій ширині арки, бракує тільки болотників. І не чути ні піску ні камінців. Шумить двигун і шини КАМА. Хоча я ще не їхав більше 80 км/год. Як трошки обкатаю, розжену і послухаю. Потім відпишу як воно.

Додано спустя 49 секунд:
Jogi написав:
Мої вітання ! Учора Джилі, сьогодні VW, бажаю щоб завтра це було як найменьш Audi Q5 !

Твої слова, та моїй начальниці у вуха :lol:

Додано спустя 3 минуты 57 секунд:
Forzajuve999 написав:
Bodja, в салоне просторнее чем в МК?

Суб'єктивно - в колінах на задньому ряді просторіше (якщо я не помиляюсь, то поло седан побудований на базі універсалу, і колісна база на 5 см довша ніж в МК). По ширині +- так як в МК. Вони і в ТТХ відрізняються на якісь міліметри. Поло вроді на сантиметр ширший і на 3 см вищий.

Додано спустя 48 минут 14 секунд:
bush06 написав:
брал с автоматом?
Механіка.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 07-червня-2012 07:59 
Генеральний конструктор
Аватар користувача

Вік: 57
Повідомлення: 7453
Звідки: Мелитополь
Forzajuve999 написав:
А что в МК не слышно мотора, особенно при разгоне? Не смешите меня :o .
Я такое сказал? Почитай внимательнее.

_________________
Украина, помни 20 февраля.
Мой кетай: Geely CK Geely MK


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 07-червня-2012 11:37 
Письменник
Аватар користувача

Вік: 37
Повідомлення: 982
Звідки: Киев
Поздравляю с машинкой!
Тоже очень долго думал, выбирал, присматривался к Поло.
Но самый главный фактор, который повлиял на отказ взять это авто - русская сборка.
Просто почитав форумы, видел много негатива.
Но и так же, не хочу сказать что либо плохое, так как машина в какой то степени тоже лотерея, как повезет.
Я уверен, ты сделал правильный выбор, и машинка будет приносить только радость!

_________________
Зображення


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 07-червня-2012 15:40 
Головний інженер
Аватар користувача

Вік: 49
Повідомлення: 4617
Звідки: Киев
Ну... охота хуже неволи.
Настроился человек... и взял. Как по мне,так менять шило на поло большого смысла не имеет, но у автора темы свои соображения.
Интересно будет потом почитать о сервисе и ценах.
Кстати межсервисный интервал сколько-15 тыс.?

_________________
Был MK Comfort серый кристал Борт журнал (закрыт)
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 07-червня-2012 17:24 
Кращий
Аватар користувача

Повідомлення: 2211
Звідки: Одесса
bush06 написав:
Кстати межсервисный интервал сколько-15 тыс.?

А потом люди удивляются, почему масло в движке в пластилин превратилось... :lol:
Может для европейских условий 15 тыс. - это нормально, но только не с нашим бензином...

_________________
Зображення
БОРТОВИК


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 07-червня-2012 17:40 
Півтисячник
Аватар користувача

Вік: 39
Повідомлення: 745
Звідки: Киев
Stas_N написав:
А потом люди удивляются, почему масло в движке в пластилин превратилось... :lol:
Может для европейских условий 15 тыс. - это нормально, но только не с нашим бензином...


А мне кажется, что увеличенный межсервисный интервал говорит о уверенности исполнителей в авто. Что технически это оправдано и эфективно.Мое личное мнение.Да и для уменьшения расходов это думаю, тоже хороший вариант.

_________________
Зображення

Давайте жить дружно!
______________________
Бортжурнал by Vovan4ik


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 07-червня-2012 17:51 
Головний інженер
Аватар користувача

Вік: 49
Повідомлення: 4617
Звідки: Киев
Stas_N
У фордов ещё больше интервал. Производитель знает что говорит.

_________________
Был MK Comfort серый кристал Борт журнал (закрыт)
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 07-червня-2012 17:58 
Пожирач Айрану
Аватар користувача

Вік: 37
Повідомлення: 8429
Звідки: Всея Украина
Vovan4ik написав:
А мне кажется, что увеличенный межсервисный интервал говорит о уверенности исполнителей в авто. Что технически это оправдано и эфективно.Мое личное мнение

Мне когда маселко меняли на СТО делали капиталку Сеату Альтеа на 60 тысячах пробега. Вот к этому привели замены масла на 15 тысячах. Двигатель просто закоксовался. Это не более чем пиар-ход. Практически нет масел, выхаживающих более 10 тысяч и авто тут непричём.

Добавлено спустя 9 минут 4 секунды:
bush06 написав:
У фордов ещё больше интервал. Производитель знает что говорит.

А когда производитель (Джили) пишет, что первая замена масла в коробке на 40 тысячах- он тоже знает что делает? :o И что кто то проехал на родном масле 40 тысяч? Что то я не знаю таких. Не будьте наивными, вроде взрослые дядьки. :-)

_________________
Скорее в сеть - тролли не кормлены!!!


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 07-червня-2012 18:34 
Головний інженер
Аватар користувача

Вік: 49
Повідомлення: 4617
Звідки: Киев
Forzajuve999 написав:
взрослые дядьки.

Взрослые дядьки ездят на взрослых машинах, не считают деньги в кармане и не морочат себе голову под капотом.
Дык к чему тогда новые двигателя и трансмиссии, к чему забота VW об окружающей среде? Есть же Джили с старыми движками за сносные деньги а всю ответственность за регламент и эксплуатационные нормы всегда можно переложить на владельца... Так что ль? :hot1:
Не нужно котлеты с мухами мешать. Залив ослиной мочи в самую надёжную машину запросто можно уложить двиг.

Добавлено спустя 4 минуты 20 секунд:
Forzajuve999 написав:
И что кто то проехал на родном масле 40 тысяч?

И по теме: Вопрос для Bodja будешь самостоятельно менять жидкости недоверяя сервису?
Как долго собираешься оставатся на гарантии?

_________________
Был MK Comfort серый кристал Борт журнал (закрыт)
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 46 повідомлень ]  На сторінку   1, 2  Далі


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Пошук в темі:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB Мобільна версія