вверх

Сьогодні: 16-квітня-2024 22:24

РОСІЙСЬКА ІМПЕРІЯ МАЄ БУТИ ЗНИЩЕНА


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Куратор теми: anom1



Створити нову тему Відповісти  [ 43 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку   1, 2
Автор Повідомлення
Повідомлення Додано: 09-січня-2014 13:17 
Учень

Вік: 38
Повідомлення: 20
Звідки: Львів
Ви хочете сказати шо моє рено не проходило ТО раз на 20тис?
Чи може не існують ТО раз на 30тис для ідентичних рено меган?
Як ви кажете на канго раз на 15тис. Чим спричинена така різниця в ТО, якщо мотори майже однакові?
Кашак, я так розумію, з Європи?
Його сервісна історія відома?
Я читав, і особисто натикався на ситуацію, коли шукав машину, що оф. сервіс Рено замінював вклади на авто. То вони типу бапки збривали з клієнта?

Може кому цікаво:
http://megane2.by/forum/thread14645.html


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 09-січня-2014 15:32 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 76
Повідомлення: 19483
Звідки: Киев
Ви хочете сказати шо моє рено не проходило ТО раз на 20тис?
Чи може не існують ТО раз на 30тис для ідентичних рено меган?

Проходило твое Рено раз в 20000 я естественно не знаю. Раз на 30000 для Меган с бензомоторами. Кашкай брался в Киеве салоне.
Я читав, і особисто натикався на ситуацію, коли шукав машину, що оф. сервіс Рено замінював вклади на авто.

Вполне вероятно и такое.
Приєднання файлів:
Untitled.FR10(1).pdf


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 09-січня-2014 16:09 
Учень

Вік: 38
Повідомлення: 20
Звідки: Львів
Ви цю доку кинули на підтвердження моїх слів?
Clio/scenic/laguna - 1.5dci немають? А вони тільки під 30тис.
мегани усі! (з чого ви взяли шо тільки бенз?) підпадають і під 15 і під 30 - фігня якась. Хоча може меган 15тис це під лізінг?
А вот 1.5dci канго/трафік/мастер (шо то за местер такий з 1.5dci?, хоча цей мастер взагалі нікуда не попадає), чисто комерційні машини, конкретно підпадають під ТО 15тис., за шо їм така халява?
А кашак чого має не їздити йому масло через 20-30тис не міняли. Плюс це ж Японець, а не якийсь там француз :) (жарт).


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 09-січня-2014 16:55 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 76
Повідомлення: 19483
Звідки: Киев
Clio/scenic/laguna - 1.5dci немають? А вони тільки під 30тис

Под 30000 - Клио только бензиновые и Сценик, Лагуна, Мастер (auЯer 1,5 dCi; 1.9 D), что в переводе означает кроме 1,5dCi;1.9D
мегани усі! (з чого ви взяли шо тільки бенз?) підпадають і під 15 і під 30 - фігня якась. Хоча може меган 15тис це під лізінг?

С чего ты взял, что все Меганы? под 30000 только ....Megane; Megane II; Trafic (auЯer 1,5 dCi;1.9 D)... опять же кроме дизельных, т.е. бензиновые), под 15000 - Megane; Megane II; Trafic 1,5 dCi;1.9 D.


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 09-січня-2014 17:11 
Учень

Вік: 38
Повідомлення: 20
Звідки: Львів
Хм я думав ";" має вищий пріорітет... Тоді з вашої логіки виходить шо Renault Avantime має 1.5dci мотор :?
Перепрошую "Clio/Thalia/Symbol (Außer Clio 2.0 16V und V6)" - де тут виняток для 1.5dci?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 09-січня-2014 17:44 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 76
Повідомлення: 19483
Звідки: Киев
Хм я думав ";" має вищий пріорітет... Тоді з вашої логіки виходить шо Renault Avantime має 1.5dci мотор :?
Перепрошую "Clio/Thalia/Symbol (Außer Clio 2.0 16V und V6)" - де тут виняток для 1.5dci?

Ничего из этого не выходит, кроме написанного. И логика это не моя, а сервисной книжки, скан которой и показан.


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 09-січня-2014 17:50 
Учень

Вік: 38
Повідомлення: 20
Звідки: Львів
вот вам сервісна інфа також з невідомого джерела:
http://www.drivingforbetterbusiness.com/pool/qp200.pdf

вот вам оригінальне джерело renault.com, куда вже краще? У вкладених брошурах до кожного типу K9K - Oil change intervals: 30,000 km or 2 years
http://www.powertrain.renault.com/our-r ... 1.5-dcik9k
Це вони типу дурять?

А нє до "1.5 dCi/K9K (Euro 4) - dCi 65, dCi 85, dCi 105" - Oil change intervals: 20,000 km or 2 years
Во блін, і шо робити?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 09-січня-2014 19:05 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 76
Повідомлення: 19483
Звідки: Киев
вот вам сервісна інфа також з невідомого джерела:

Renault Megane Mk. 2 1.5Dci E4 -означает, что есть сажевый фильтр. Service Interval - 12000 миль (примерно 20000км), Cambelt Change ( Max. ) -максимальный пробег ремня ГРМ - 60000миль(примерно 10000км),
вот вам оригінальне джерело renault.com, куда вже краще?

Но есть и ....Oil change intervals:20,000 km or 2 years.... для 105 сил.
Я привел скан со своей родной сервисной книжки Рено Канго.
Да и вообше, о чем спор? Как мне кажется, то лучше перебдеть, чем недобдеть и менять масло через 10000км.


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 09-січня-2014 19:27 
Учень

Вік: 38
Повідомлення: 20
Звідки: Львів
Так хто спорить шо масло тре міняти мах. на 10000.
Просто мені здалося, що Ви не погодились з тим, що для K9K міжсервіс може бути різний, хоча блок той самий.
Ніби, трошки змінені "стовпчики" K9K з приставкою "Energy".


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 15-січня-2014 11:58 
Учень

Вік: 38
Повідомлення: 20
Звідки: Львів
А ну, хто як думає. Маслофільтр який кращий: "таблетка" - такий по стандарту в мого мегана, чи збільшеного об'єму?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 15-січня-2014 21:31 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 76
Повідомлення: 19483
Звідки: Киев
А ну, хто як думає. Маслофільтр який кращий: "таблетка" - такий по стандарту в мого мегана, чи збільшеного об'єму?

Понятно, что увеличенного объема будет лучше. Во-первых у него больше площадь, а значит меньше сопротивление потоку больше эффективная площадь, которая позволяет более длительное время эффективно очищать масло.


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 16-січня-2014 18:11 
Учень

Вік: 38
Повідомлення: 20
Звідки: Львів
З іншого боку, фільтр більшого об'єму довше заповнюється при холодному старті, хоча переваг в нього, напевно, більше.
Може ше хто знає який фільтр по knecht треба, OC99 чи OC100? Вони ніби клапаном відрізняються. В ОС99 клапан відкривається під меншим тиском, в ОС100 під більшим. Ше, ніби, ОС310 підходить.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 16-січня-2014 18:24 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 76
Повідомлення: 19483
Звідки: Киев
З іншого боку, фільтр більшого об'єму довше заповнюється при холодному старті, хоча переваг в нього, напевно, більше.

Дольше на сколько? на 0,5 секунды? :lol:
Я на 1,5dCi применяю OP 658. Высота 93мм,


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 17-січня-2014 11:19 
Учень

Вік: 38
Повідомлення: 20
Звідки: Львів
То взагалі, якийсь "мега" фільтр.
Ви можливо ше і паливні нестандартні фільтри використовуєте?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 17-січня-2014 11:39 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 76
Повідомлення: 19483
Звідки: Киев
Ви можливо ше і паливні нестандартні фільтри використовуєте?

Фильтр воздушный - Alco MD-9778; фильтр салона - Bosch 1 987 432 039; фильтр топливный - Delphi HDF907; ремкомплект ремня ГРМ - SKF VKMA 06134


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 28-січня-2014 17:32 
Учень

Вік: 38
Повідомлення: 20
Звідки: Львів
Заставив я себе вчора витратитись на заміну ремня, і заодно помпи.
Чого "заставив"? В історії по авто написано - "заміна ремня на ~120тис", зарас 132. Плюс мужик який цю машину пригнав і мені продав, клявся шо хотів замінити ремінь, але він виявився там новим, і тому не міняв.
Але добре шо "я себе заставив", оскільки, виявляється, ремінь можна міняти без роліка :shock: Тобто ремінь був дійсно міняний, а ролік ше "рідний" і добре "підгулявший".
Ну шо, правило про обов'язкову заміну реміня після покупки дизеля залишається в силі :-)
Ремінь і ролік брав "оригінал" - ~500грн, помпа - GRAF.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 28-січня-2014 18:57 
Автоманіяк
Аватар користувача

Вік: 40
Повідомлення: 1549
Звідки: Ахтырка
Ну шо, правило про обов'язкову заміну реміня після покупки дизеля залишається в силі

не только дизеля. На любом моторе.

_________________
Езда — это лучшее удовольствие, которое можно получить, не снимая штаны.


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 28-січня-2014 19:45 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 76
Повідомлення: 19483
Звідки: Киев
Ну шо, правило про обов'язкову заміну реміня після покупки дизеля залишається в силі

Требуется одновременно менять и шкив ремня ГРМ на коленвале.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 43 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку   1, 2


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Пошук в темі:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB Мобільна версія